11 Haziran 2016 Cumartesi

Poi Dönme Dünya Şarkı Sözleri

2016 yılında iyi bir yükseliş bulan güzel şarkıcı Poi yeni single şarkısı Dönme Dünya ile hayran kitlesini günden güne arttırıyor.Şarkının sözleri oldukça hareketli olması yaz aylarında sık dinlenmesine neden olabilir.Listelerdeki yükselişini hızla sürdüren Poi sosyal medyada da isminden bahsettirmesini bildi.Bu güzel şarkının sözlerini ve video klibini sitemizde sizler için paylaşıyoruz.

Poi Dönme Dünya Şarki Sözleri
Poi Dönme Dünya


Poi Dönme Dünya Dinle

Poi Dönme Dünya Sözleri

Yalan dolan hayat ben ziyan
Acıma ağlama yaramı dağlama
Aklım gelir gider zaman zaman
Sus soru sorma beni yorma

Ahh Yalanlar
Ben yürür giderim onlar kalırlar
Dönme dünya dönme başım durmadan
Dönme dünya dönme başım durmadan

Evim yok benim sokaklar benim
Bugün böyleyim dönemem geri kırık kalbim
Yok bir bildiğim yinede söylerim kelimeler benim

Ahh Yalanlar
Ben yürür giderim onlar kalırlar
Dönme dünya dönme başım durmadan
Dönme dünya dönme başım durmadan







Google Aramaları: poi dönme dünya, poi dönme dünya sözleri, poi dönme dünya dinle, poi dönme dünya şarkı sözleri, poi dönme dünya şarkı sözü, poi dönme dünya şarkısı, poi 2016 şarkıları, dönme dünya dinle youtube, poi 2016 dinle single

Poi Dönme Dünya Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder