12 Haziran 2016 Pazar

Hande Yener Biri Kaybediyor Şarkı Sözleri

2016 yılına bomba gibi bir albümle giriş yapan Hande Yener yeni şarkısı Biri Kaybediyor ile kısa sürede hayranlarına ulaştı.Şarkının sözleri oldukça anlamlı ve radyolarda oldukça çok çalışanan parçalar arasına girmeyi başardı.Sizler için şarkı sözlerini paylaştığımız sitemizde Hande Yener'in 2016 albümünün tüm şarkılarını yavaş yavaş paylaşıyoruz.

Hande Yener Biri Kaybediyor Şarki Sözleri
Hande Yener Biri Kaybediyor


Hande Yener Biri Kaybediyor Dinle

Hande Yener Biri Kaybediyor Sözleri

Nasıl Koyduk Adını
Bilmiyorduk Tadını Daha
Arıyordum Yarımı
Hatalar Oluyor Hala

Nasıl Koyduk Adını
Bilmiyorduk Tadını Daha
Arıyordum Yarımı
Yalanlar Okuyor Hala

Yarım Mı Kalıcaz Hep (2x)
Yarım Mı Kalıcaz

Başa Mı Sarıcaz Hep (2x)
Başa Mı Sarıcaz

Yarım Mı Kalıcaz Hep (2x)
Yarım...

Biri Vazgeçiyor
Biri Kaybediyor
Birimiz Düşman
Birimiz Hep Pişman Kalıyor

Yaktım Gemiler Batsın
Benim Için Artık Eski Bir Tatsın
Ben Hakkını Teslim Ettim Aşkın
Üstü Sende Kalsın

Biri Vazgeçiyor
Biri Kaybediyor
Birimiz Düşman
Birimiz Hep Pişman Kalıyor

Yaktım Gemiler Batsın
Benim Için Artık Eski Bir Tatsın
Ben Hakkını Teslim Ettim Aşkın
Üstü Sende Kalsın

Biri Vazgeçiyor
Biri Kaybediyor
Birimiz Düşman...
Birimiz Hep Pişman Kalıyor

Yaktım Gemiler Batsın
Benim Için Artık Eski Bir Tatsın
Ben Hakkını Teslim Ettim Aşkın
Üstü Sende Kalsın







Google Aramaları: hande yener biri kaybediyor, hande yener biri kaybediyor sözleri, hande yener biri kaybediyor dinle, hande yener biri kaybediyor şarkı sözleri, hande yener biri kaybediyor şarkı sözü, hande yener biri kaybediyor şarkısı, hande yener 2016 şarkıları, biri kaybediyor dinle youtube, hande yener 2016 dinle

Hande Yener Biri Kaybediyor Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder