24 Haziran 2016 Cuma

Özge Doğru Velhasıl Şarkı Sözleri

2016 yılının sevilen isimlerinden Özge Doğru hareketli şarkısı Velhasıl ile hayran kitlesini arttırmaya devam ediyor.Kısa sürede oldukça fazla dinlenen şarkı sosyal medyada da oldukça çok konuşuldu.Yeni single şarkısı ile listelerde hızla tırmanışa geçen Özge Doğru Velhasıl şarkı sözleri ve video klibi sitemizdeki yerini aldı.

Özge Doğru Velhasil Şarki Sözleri
Özge Doğru Velhasıl


Özge Doğru Velhasıl Dinle

Özge Doğru Velhasıl Sözleri

Takvimlere göz sürmedi
Bu acı gölgede cehennemle
Hisset dedim akıl vermedin
Sor hadi kalbime aşk biter mi

Sende kendimi görüyorum
Ne kadar özlüyorum
Şimdi dilimde bir dua
Uyanıp ilk sen ara

Dön artık dön dayanamıyorum
Kader değil kabullenemiyorum
İçimde kör bir aşık
Karmakarışık sana dolanıyorum

Velhasıl dön dayanamıyorum
Durum vahim inandıramıyorum
İçimde kör bir aşık
Karmakarışık sana dolanıyorum



Google Aramaları: özge doğru velhasıl, özge doğru velhasıl sözleri, özge doğru velhasıl dinle, özge doğru velhasıl şarkı sözleri, özge doğru velhasıl şarkı sözü, özge doğru velhasıl şarkısı, özge doğru 2016 şarkıları, velhasıl dinle youtube, özge doğru 2016 single dinle

Özge Doğru Velhasıl Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder