10 Haziran 2016 Cuma

Kalben Sadece Şarkı Sözleri

Yeni albümü ile hayranlarını mutlu eden sanatçı Kalben hit şarkısı Sadece ile kısa sürede başarıyı yakaladı.Şarkının sözleri ve müziği ile eşsiz yorumuda buluşunca ortaya gzel bir şarkı çıkmış.Kendine has yorumu ile şarkıları şekillendiren Kalben yeni albümünün bütün parçalarına şarkı sözleri sitemizden ulaşabilirsiniz.

Kalben Sadece Şarki Sözleri
Kalben Sadece


Kalben Sadece Dinle

Kalben Sadece Sözleri

Yatak boş,
Oda boş,
Ev boş.
Duvarlara vuran ışık
Yüzümde karanlık.
Yine mi sen,
Bayram günü gibi gelen?
Kaçamadım,
Külleri hala sıcak.
Kalbimi durdurup kaybolan bir tuzak
Oluyor
Her sokak.

Hiçbir şey istemedim,
Ne yatak ne oda
Ne de ev
Sen de birak her şeyi
Sadece beni sev.

Dizlerinde dizlerim
Boynunda ellerim
Boğulur gibi yeniden
Her gece her gece
Doğalım mı sevgilim
Doğalım mı sevgilim
Doğalım mı sevgilim

Azalırken azalırken
Kapılar ardında
Kaçtığım zamanlar
Boşvermiştim aslında
Yıkılırken kumdan kalelerim
Birer birer karşında
Zırhı paslanmış bir kahramn gibiyim

Hiçbir şey istemedim,
Ne yatak ne oda
Ne de…
Sen de bırak her şeyi
Sadece beni sev.

Dizlerinde dizlerim
Boynunda ellerim
Boğulur gibi yeniden
Her gece her gece
Doğalım mı sevgilim
Doğalım mı sevgilim
Doğalım mı sevgilim







Google Aramaları: kalben sadece, kalben sadece sözleri, kalben sadece dinle, kalben sadece şarkı sözleri, kalben sadece şarkı sözü, kalben sadece şarkısı, kalben 2016 şarkıları, sadece dinle youtube, kalben 2016 dinle

Kalben Sadece Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder