10 Haziran 2016 Cuma

Deha Bilimlier Kalben Şarkı Sözleri

Uzun süren sessiz bekleyişini 2016 yılında çıkardığı yeni single şarkısı Kalben ile bozan sanatçı Deha Bilimlier kısa sürede amacına ulaştı.Hayranlarının sayısını gün geçtikçe arttıran sanatçı listelerdeki tırmanışına da hız kesmeden devam ediyor.Bu güzel şarkının sözleri sitemizdeki yerini alırken video klibini de siz değerli müzikseverler ile buluşturuyoruz.

Deha Bilimlier Kalben Şarki Sözleri
Deha Bilimlier Kalben


Deha Bilimlier Kalben Dinle

Deha Bilimlier Kalben Sözleri

Her Günüm Aynı Benim
Her Gün Hep Aynı Şeyler
Düşünmedim Ben Bu Kadar
Düşünmek Neye Yarar...

Tanıdık Bu Duvarlar
Alındı Tüm Kararlar
Kendime Yine Kızıyorum
Sevdik Yine Zarar

Bazen Hayaller Kuruluyor...
Tüm Sular Duruluyor
İyiyim Bazen

Zaten Istesem De Olmuyor
Asla Yerin Dolmuyor
Yorgunuz Kalben

Yine Kafamda Bi Ton Dert Var
Gelemiyorum Kapalı Yollar
Sandığın Kadar Değil Aşk
Yandığın Kadar

Yine Kafamda Bi Ton Dert Var
Gelemiyorum Kapalı Yollar
O Vicdansız Halimi Görse
Derdime Ağlar...


Google Aramaları: deha bilimlier kalben, deha bilimlier kalben sözleri, deha bilimlier kalben dinle, deha bilimiler kalben şarkı sözleri, deha bilimlier kalben şarkı sözü, deha bilimlier kalben şarkısı, deha bilimlier 2016 şarkıları, kalben dinle youtube, deha bilimlier 2016 dinle, single şarkısı, 2016 single

Deha Bilimlier Kalben Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder