13 Haziran 2016 Pazartesi

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Oy Beni Vurun Türküsü Sözleri

Yaz aylarına girdiğimiz bu dönemde Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz dizisi sezon finalini yaptı.Büyük bir ilgiyle izlenen dizinin sezon finalinde çalan Oy Beni Vurun türküsü oldukça ses getirdi.Dizinin fanlar internette bu türkün dinlemek ve sözlerini bulmak için yoğun çaba harcarken sizler için sitemizde paylaştık.Dizinin 40.bölümünde çalan Oy Beni Vurun türküsünü dinlemek ve sözlerine erişmek isteyenler sitemizden takip edebilir.

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Oy Beni Vurun Türküsü Sözleri
Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Oy Beni Vurun Türküsü


Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Oy Beni Vurun Türküsü

Eşkiya dünyaya Hükümdar Olmaz Oy Beni Vurun Türküsü Sözleri

Oy Beni Vurun Vurun
Nedur Çektuğum Zulüm
Şu Dünyanun Yükini
Bir Ben Mi Omuzladım Oy

Gün Geçer Gece Olur 
Gecem Geçmez Gün Olmaz
Yalvarurum Mevlaya 
Bir Duam Kabul Olmaz Oy

Oy Beni Vurun Vurun...

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Oy Beni Vurun Türküsü Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder