10 Haziran 2016 Cuma

Ali Tolga Sevmeye Yemin Ettim Şarkı Sözleri

2016 yılında çıkış arayan sanatçılardan bir tanesi Ali Tolga yeni albümünün iddalı şarkısı Yemin Ettim ile hayranlarına merhaba dedi.Kısa sürede şarkının sözleri ve video klibi oldukça beğenildikten sonra sanatçı diğer şarkılarına da klip çekeceğini belirtti.Başarılı müzik kariyerinin zirvesinde olan genç şarkıcı listelerdeki çıkışını da sürdürüyor.

Ali Tolga Sevmeye Yemin Ettim Şarki Sözleri
Ali Tolga Sevmeye Yemin Ettim


Ali Tolga Sevmeye Yemin Ettim Dinle

Ali Tolga Sevmeye Yemin Ettim Sözleri

Bir kere gönlüne girince
Kalmayı bilemezsem
Kader seni bana yazdığı zaman
Sen gibi sevemezsem

Ah kalbimi mühürlemiş kadın
Ömrüme de mühürlensen
Sen benim sultanım feryadım isyanım
Aşkından Leyla’yım ben

Ben seni ömrümün sonuna kadar
Sevmeye yemin ettim can çıkana kadar
Bir ömür tek yastığa baş koymayı
Nasip et Allah’ım ölene kadar







Google Aramaları: ali tolga sevmeye yemin ettim, ali tolga sevmeye yemin ettim sözleri, ali tolga sevmeye yemin ettim dinle, ali tolga sevmeye yemin ettim şarkı sözleri, ali tolga sevmeye yemin ettim şarkı sözü, ali tolga sevmeye yemin ettim şarkısı, ali tolga 2016 şarkıları, sevmeye yemin ettim dinle youtube, ali tolga 2016 dinle

Ali Tolga Sevmeye Yemin Ettim Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder