10 Haziran 2016 Cuma

Cem Belevi Alışamıyorum Şarkı Sözleri

2016 yılının en çok dinlenen ve istek alan şarkısı Alışamıyorum ile milyonlarca kişiyi kendisine hayran bırakan Cem Belevi listelerdeki yükselişini sürdürüyor.Şarkının sözleri ve müziği oldukça güzel ve kendisini sürekli dinletebilme özelliği taşıyor.Genç kızlarında sevgilisi olan Cem Belevi yeni single parçası Alışamıyorum ile sitemizdeki yerini alıyor.

Cem Belevi Alişamiyorum Şarki Sözleri
Cem Belevi Alışamıyorum


Cem Belevi Alışamıyorum Dinle




Cem Belevi Alışamıyorum Sözleri

O kendi bilir, keyfine göre
Dönerse gelir, kendi evi

Buyursun her zaman
Başımın üstünde yeri,

İkimizi bilen biri
Söylesin isterim
Gerçeği...

Alışamıyorum,
Ev Sessiz, Dayanamıyorum,
Ben Sensiz
Eli Kolu Bağlı
Habersiz Bekliyorum.
Bekliyorum...

Alışamıyorum, Ev Sessiz
Dayanamıyorum,
Ben Sensiz
Gelişi Belalı, Ümidi Kesmiyorum.


Google Aramaları: cem belevi alışamıyorum, cem belevi alışamıyorum sözleri, cem belevi alışamıyorum dinle, cem belevi alışamıyorum şarkı sözleri, cem belevi alışamıyorum şarkı sözü, cem belevi alışamıyorum şarkısı, cem belevi 2016 şarkıları, alışamıyorum dinle youtube, cem belevi 2016 single

Cem Belevi Alışamıyorum Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder