20 Haziran 2016 Pazartesi

Murat Boz Janti Şarkı Sözleri

2016 yılına harika bir giriş yapan Murat Boz yeni şarkısı Janti ile listeleri altüt etti.Çok kısa bir sürede şarkının sözleri ve müziği herkes tarafından beğenildi.Büyük bir beğeni kazanan ve ynei kliplerini merak la bekleyen hayranlarını da dönüş yaptı.Hareketli ve anlamlı sözleri ile kısa sürede milyonlara ulaşan Janti şarkısı sitemizdeki yerini alıyor.Genç kızların sevgilisi ve sempatik tavırları ile dikkatleri üzerine çeken yakışıklı popçu Murat Boz yeni albümünün çıkış parçası Janti ile büyük bir çıkış yakaladı.

Murat Boz Janti Şarki Sözleri
Murat Boz Janti


Murat Boz Janti Dinle

Murat Boz Janti Sözleri

Gözü karaydı, Siyahtan kömürdü
Silahtı, vururdu, delerdi tek bakışta
Yürüyünce saatler, dururdu.
Zamanmış, mekanmış, dünya kimin umrunda?

Ah be gülüm
Sana benden nasıl jantim yol olur
Sen beni ittin
Bilemezsin kendimden geçtim
Gelemem kendime yar
Gelemem kendime kolay kolay
O zaman, gel yanımda kal...

Gel de bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Beni tanırsın
Bir kere sevdim yanarım aşkım adına

Ve bu gece yıkılsın
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
Başım önde kapına geldim
Yalanı da gör arada acı kuluna





Google Aramaları: murat boz janti, murat boz janti sözleri, murat boz janti dinle, murat boz janti şarkı sözleri, murat boz janti şarkı sözü, murat boz janti şarkısı, murat boz 2016 şarkıları, janti dinle youtube, murat boz 2016 dinle

Murat Boz Janti Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder