16 Haziran 2016 Perşembe

Berkay Uygun Adım Şarkı Sözleri

En güzel şarkı sözlerini sizlerle paylaştığımız sitemizde yeni şarkısı Uygun Adım ile hayranlarına sürpriz yapan Berkay var.Oldukça sevilen ve her şarkısı olay olan Berkay single çalışması Uygun Adım yine tam not aldı.Oldukça olumlu yorumlar alan ve şarkısını kısa sürede yzbinlerce kişiye dinleten sanatçı listelere de hızlı bir giriş yaptı.

Berkay Uygun Adim Şarki Sözleri
Berkay Uygun Adım


Berkay Uygun Adım Dinle

Berkay Uygun Adım Sözleri

Geçer…
Ben olsaydım matem tutmaz karalar bağlamaz
İlla bir hayra yorardım
Neden…
Böyle ağlarsın kendin düştün kendin kalk
Desturla şahlanacaksın

Yanlış anlama maksat seni öldürmek değil
Hayatımın kadim tünelindesin yalnızca

Kaldır kafanı bak seni çağıranlar var burda
Bu yolun sonunda meşhur efsaneyi hatırladın mı
Şşşt yaylan bakalım malum ışığın geldiği yöne doğru
Tarttım hazırsın marş marş marş uygun adım




Google Aramaları: berkay uygun adım, berkay uygun adım sözleri, berkay uygun adım dinle, berkay uygun adım şarkı sözleri, berkay uygun adım şarkı sözü, berkay uygun adım şarkısı, berkay 2016 şarkıları, uygun adım dinle youtube, berkay 2016 dinle single

Berkay Uygun Adım Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder