13 Aralık 2017 Çarşamba

Simge Üzülmedin Mi Şarkı Sözleri

2017 yılının sonlarında yine başarılı bir şarkıya imza atan genç şarkıcı Simge yeni parçası Üzülmedin Mi? ile heyranlarını sevindirdi.Sizler için Üzülmedin Mi? şarkısının sözlerini sitemize ekleyip yorumlarınızla yeni single hakkında bizlere ulaşabilirsiniz.

Simge Üzülmedin Mi Şarki Sözleri
Simge Üzülmedin Mi


Simge Üzülmedin Mi Dinle

Simge Üzülmedin Mi Sözleri

Vuruldum
Aynı Yerden Üst Üste Vuruldum
Ama Sustum
Dağıttın Hayatımı 
Beni Ağır Yanılttın 
Acım Oldun
Ve Gördüm Gerçeği
İçindeki Seni
Buna Rağmen Tutuyordum
O Soğuk Ellerini 

Gidiyordum Kaç Defa 
Ama Tuttum Kendimi
Yapamazdım, Acıtamazdım
Asla Senin Gibi
Üzülmedin Mi Kalbimi Çarpıp Çıkarken
Küçülmedin Mi Aşkla Verdiğin Sözden Cayarken
Nasıl Bakıyorsun Gözlerime Veda Ederken 
Ben Çok Üzüldüm, 
Sen Üzülmedin Mi?





Google Aramaları: simge üzülmedin mi, simge üzülmedin mi sözleri, simge üzülmedin mi dinle, simge üzülmedin mi şarkı sözleri, simge üzülmedin mi şarkı sözü, simge üzülmedin mi şarkısı, simge üzülmedin mi 2017 şarkıları, üzülmedin mi dinle youtube, simge üzülmedin mi 2017 single dinle

Simge Üzülmedin Mi Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder